SERVEIS

icon_serveis_angles

CURS D'ANGLÈS

Fem un curs d’angles des de octubre fins Juny, es un curs super divertit on els nens aprenen jugant. El servei és opcional.

icones_serveis_natacion

CURS DE NATACIÓ

Els nens realitzen un curs intensiu de 3 dies a la semana al DIR diagonal. Durant el curs els mes petits s’ho passen bomba amb les professores i els fantastics monitors, fent l?aadptació molt més fácil. El servei es opcional.

icones_serveis_cocina

CUINA PROPIA

El nostre servei es igual que “la cuina de l’avia”, tot el menjar es prepara diariament a l’escola i s’adapta a les necessitats dels mes petit i les seves families (vegetarians, vegans…). El menú de l’escola sempre esta controlat per un pediatra i s’adapta segons l’epoca del any.

icones_serveis_acogida

ACOLLIDA I PERMANÈNCIA

L'escola ofereix un servei d’acollida de 8-9h i de 17-18h- els nens que es queden en permanencies realitzen diferents activitats cada dia perque es sentin comodes i s’ho passin super be!