L’ESCOLA

La Gavina és una escola per nens i nenes des dels quatre mesos fins als tres anys, amb un projecte educatiu basat principalment en proporcionar un entorn i uns medis perquè siguin feliços i alegres, a més d’aprendre uns coneixements i hàbits per la seva vida futura. Tenint sempre en compte el seu desenvolupament i les necessitats individuals. Som una escola trilingüeel català el castellà i l’anglès son els idiomes de l’escola.

Es va fundar al 1984 al carrer Laforja,19 com un projecte de vida ple d’amor i molta il·lusió. Al 2014 vam obrir una nova seu al carrer Marc Aureli 22-36 amb les mateixes ganes i una il·lusió renovada de seguir donant tot el nostre amor als petits. Les dues escoles funcionen de manera paral·lela ja que el projecte educatiu es idèntic als dos centres.

Cada aula consta de dues tutores qualificades i molt afectuoses amb les que els nens/es aprendran i gaudiran dia a dia. Cada dia fem activitats de psicomotricitat fina, musica, hàbits i lectura de contes, sempre en un ambient relaxat i constructiu. Cada setmana es treballen les emocions amb diferents eines, aconseguir que els alumnes comprenguin els seus sentiments es molt important pel seu desenvolupament.

El pati és un pilar molt important a La Gavina ja que realitzem moltíssimes activitats al aire lliure, comptem amb uns patis de 600m i 280m amb totes les mesures de seguretat que ens permeten fer moltes activitats de psicomotricitat, murals i pintura al aire lliure.

HORARI

L’horari lectiu de l’escola es de 9h a 17h, i tenim servei de permanència de 8-9h i de 17-18h. El nostre horari es flexible, es poden portar i recollir els nens a la hora que es necessiti dintre del seu horari ja que som una escola totalment compromesa amb la conciliació laboral-familiar.

Matricula oberta tot l'any!

Per sol·licitar informació i concertar una visita a algun dels nostres centres, truca'ns o envia'ns un e-mail.

LA GAVINA – LAFORJA

C/ Laforja 19, 08006 Barcelona
Codi d’Ensenyament: 08050818

LA GAVINA – MARC AURELI

C/ Marc Aureli 22-36, 08006 Barcelona
Codi d’Ensenyament: 08074574

INSTAL·LACIONS

La Gavina es crea en un entorn mimat, cuidat, confortable i alegre amb totes les mesures necessàries per garantir la seguretat i el benestar del petits.

· Aules: Cada aula està adaptada a l’edat dels alumnes i consta del material didàctic necessari per cada etapa. Son classes amplies, exteriors i amb molta llum natural. Cada classe consta amb una zona de canviador i/o bany adaptat al seu tamany.

· Jardí exterior: Comptem amb grans patis de 600m i 280m amb grans areas per córrer, explorar i jugar feliços amb els seus amiguets.

· Cuina pròpia: Tenim cuina pròpia i uns cuiners professionals que ens permeten adaptar-nos a les necessitats de cada alumne, realitzant diferents dietes en cas necessari, així els pares no es tenen que preocupar. A tots els nens/es els hi encanta el menjar de l’escola perquè està feta amb molt d’amor.

ACTIVITATS

Durant el curs organitzem tres festes on estàn convidats els pares, avis i tota la família! Són al Nadal, amb la visita del patje real, al Carnestoltes, quan decorem tota l’escola amb un tema determinat, i la festa de Graduació, on acomiadem a tots els petits de P2 i a les seves families amb molt afecte i amor.

A les festes gaudim moltíssim de la vostra companyia i aprofitem per conèixer una mica millor a tots els papis, per nosaltres tots som una gran família!!

Durant el curs escolar (setembre-juliol) es realitzen diferents activitats extraescolars:

Sortides culturals

Realitzem diferents sortides culturals al zoologic, anem a buscar ous de Pasqua… però també realitzem sortides per fomentar un estil de vida saludable com el programa “Tria bó, tria sa” de Caprabo.

Escola amb cor (Cáritas)

L’escola realitza moltes activitats per ensenyar als mes petits la importancia de les causes socials. Treballem directament amb caritas, fundació aura, residencies d’avis…

Yoga

Fem yoga setmanalment amb els nens de P1 i P2 per ensenyar la importància de la relaxació o de trobar un moment al dia per desconectar del mon i conectar amb un mateix.